Strategjia e marketingut të EasyPay fokusohet në të kuptuarit e nevojave të klientëve për t'u përshtatur me kërkesat e tregut.
• Analiza e thellë e klientëve dhe konkurrentëve është thelbësore për përshtatjen e strategjisë.
• Njohja e mirë e klientëve ndihmon në përmbushjen efektive të nevojave të tyre.
Diskutimi mbi ndikimin e open banking në sektorin financiar dhe ndryshimet që kjo pritet të sjellë.
• Open banking do të revolucionarizojë sektorin financiar.
• API-të lehtësojnë konkurrencën dhe inovacionin, por sjellin edhe sfida.
Institucionet financiare duhet të bashkëpunojnë me fintech për të ruajtur konkurrencën dhe inovacionin.
• Partneritetet strategjike janë kyç për inovacionin e vazhdueshëm.
• Adaptimi i shpejtë ndaj teknologjive të reja është vendimtar për sukses.
Në intervistën e saj në FUTURE2TECH 2024, Jonida Kellezi (EasyPay) diskuton strategjitë e marketingut të orientuara nga klientët, ndikimin e open banking në sektorin financiar dhe rëndësinë e partneriteteve inovative për institucionet financiare që të mbeten konkurruese.