Diskutimi mbi strategjitë e marketingut për promovimin e produkteve të reja dhe rritjen e shitjeve për këtë vit.
• Fokusi është në ide inovatore dhe zgjidhje të personalizuara për klientët.
• Njohja e nevojave të klientëve përmirëson ofertat e produkteve.
Theksi mbi rëndësinë e marrjes së feedback-ut nga klientët për të përmirësuar produktet dhe shërbimet.
• Feedback-u ndihmon në krijimin e një marrëdhënieje besimi me klientët.
• Përdorimi i pyetjeve të qarta ndihmon në matjen e kënaqësisë së klientëve.
Rëndësia e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të inkurajuar inovacionin dhe për të përmirësuar proceset e zhvillimit të produkteve.
• Partneritetet nxisin inovacionin dhe rritin konkurrencën.
• Kombinimi i ekspertizës dhe resurseve përmirëson zhvillimin e produkteve.
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Igli Gjelishti (dev.al) diskuton strategjitë e marketingut për produktet e reja, rëndësinë e feedback-ut të klientëve dhe rëndësinë e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të nxitur inovacionin dhe përmirësuar produktet.