
Guxo për më shumë! - Episodi 2 "Think Big" me Sara Karaj
By Business Magazine
Në episodin e dytë të 'Guxo për më shumë!' me Sara Karaj, diskutohet ndikimi i teknologjisë në shoqëri, roli i influencuesve në marketing, sfidat e prezencës dixhitale dhe rëndësia e përfshirjes së influencuesve për të ndikuar në vendimet e blerjes. Episodi përqendrohet gjithashtu në ndikimin ekonomik të influencuesve dhe rëndësinë e mbështetjes së komunitetit në kohë krizash.
More Episodes
STARTUP LIFE IN ALBANIA: DUPRON DHE POK | EPISODI 1
By Business Magazine
Në episodin e parë do të kemi dy startup-et “DuPron” dhe "POK RPay". Ky program mbështetet nga ministria e Mbështetjes për Sipërmarrjen dhe u realizua nga businessmag.al dhe AlbaniaTech.
More Episodes
FUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Efe Aksoy (Red Panda Interactive)
By Business Magazine
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Igli Gjelishti (dev.al) diskuton strategjitë e marketingut për produktet e reja, rëndësinë e feedback-ut të klientëve dhe rëndësinë e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të nxitur inovacionin dhe përmirësuar produktet.
More Episodes
FUTURE2TECH 2024 - Interviste me Jori Vila (Oz Marketing)
By Business Magazine
Në kuadër të FUTURE2TECH 2024, Jori Vila, drejtuesja e Oz Marketing, dha një intervistë për Media Zone ku ndau përvojën e saj në drejtimin e një agjencie marketingu inovative. Vila diskutoi për rëndësinë e marketingut dixhital në epokën moderne dhe si Oz Marketing po ndihmon bizneset të zhvillojnë strategji të personalizuara për të arritur audiencën e duhur nëpërmjet kanaleve dixhitale. Ajo foli gjithashtu për rëndësinë e të dhënave dhe analizave në krijimin e fushatave efektive, si dhe për qasjen e Oz Marketing në ndërtimin e markave të fuqishme dhe përmirësimin e pranisë së tyre në tregun global.
More Episodes
FUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Fatjona Murati (Cancri Marketing)
By Business Magazine
Në një intervistë me Fatjona Murati nga Cancri Marketing në FUTURE2TECH 2024, diskutimet u fokusuan në integrimin e inteligjencës artificiale në marketing dhe sfidat e përballuara gjatë adoptimit të saj. Ngjarja nxori në pah interesin dhe optimizmin në rritje të bizneseve për teknologjinë e AI, pavarësisht disa skepticizmave. Biseda preku gjithashtu rëndësinë e përshtatjes me tendencat e reja për të qëndruar konkurrues në industri. **Përmbledhje e Detajuar për [FUTURE2TECH 2024 - Intervista në Media Zone me Fatjona Murati (Cancri Marketing)](https://www.youtube.com/watch?v=_4WrB6PrXCM&list=PLishkgKMSKnRQwGA09CTIdigaCK_7VhtE&index=13) nga [Monica](https://monica.im)** - **[00:09](https://www.youtube.com/watch?v=_4WrB6PrXCM&list=PLishkgKMSKnRQwGA09CTIdigaCK_7VhtE&index=13&t=9.61)**: Videoja përmban një intervistë me Fatjona Murati ku diskutohet ndikimi i inteligjencës artificiale në marketing dhe biznes në vitin 2024, duke theksuar rëndësinë e përshtatjes me teknologjitë dhe tendencat e reja. - Hyrje mbi temën e trendeve të ardhshme në marketing. - Diskutim për rolin e inteligjencës artificiale në formësimin e strategjive të marketingut. - Të dhëna mbi dinamikën aktuale të tregut dhe rëndësinë e administratës publike në biznes. - Reflektim mbi pritshmëritë për të ardhmen dhe ndryshimet e vëzhguara në peizazhin e biznesit. - **[01:58](https://www.youtube.com/watch?v=_4WrB6PrXCM&list=PLishkgKMSKnRQwGA09CTIdigaCK_7VhtE&index=13&t=118.36)**: Kjo video përmban një intervistë me Fatjona Murati që diskuton sfidat dhe mundësitë në fushën e inteligjencës artificiale (AI) në Kosovë, si dhe rëndësinë e përshtatjes me kërkesat e tregut. - Fatjona flet për krijimin e kontakteve dhe bashkëpunimeve në sektorin e AI. - Ajo përshkruan sfidat me të cilat përballet industria e AI-së dhe gjendjen aktuale të tregut. - Biseda prek përqindjen e ulët të adoptimit të AI-së në Kosovë, duke nënvizuar nevojën për rritje. - Fatjona thekson praninë e pikëpamjeve optimiste dhe skeptike lidhur me të ardhmen e AI-së. - Ajo përfundon me një thirrje për industrinë që të ecë në hap me tendencat globale në zhvillimin e AI. - **[03:51](https://www.youtube.com/watch?v=_4WrB6PrXCM&list=PLishkgKMSKnRQwGA09CTIdigaCK_7VhtE&index=13&t=231.599)**: Intervista fokusohet në rëndësinë e marketingut dhe rolin e inteligjencës artificiale në strategjitë e biznesit, duke theksuar qasje inovative dhe përvojat personale në industri. - Diskutim mbi rëndësinë e formulimit të strategjive efektive të marketingut. - Eksplorim se si platformat mund të fuqizojnë bizneset për të organizuar përpjekjet e tyre të marketingut. - Folësi ndan njohuri dhe përvoja personale që formësojnë perspektivën e tij mbi marketingun. - Përmendje e ndikimit të inteligjencës artificiale në media dhe strategjitë e marketingut. - Reflektim mbi përvojat e para në panaire dhe rëndësinë e tyre në industri. - **[05:48](https://www.youtube.com/watch?v=_4WrB6PrXCM&list=PLishkgKMSKnRQwGA09CTIdigaCK_7VhtE&index=13&t=348.84)**: Në këtë intervistë, Fatjona Murati diskuton rëndësinë e angazhimit në biznes, sfidat e përballuara dhe rolin e rrjeteve sociale në promovimin e rritjes dhe lidhjes. - Hyrje mbi rëndësinë e pjesëmarrjes në biznes. - Diskutim mbi sfidat me të cilat përballen individët dhe rëndësinë e kapërcimit të tyre. - Theksim mbi rolin e rrjeteve sociale në rritjen e dukshmërisë dhe angazhimit të biznesit. - Inkurajim për shikuesit që të lidhen përmes platformave sociale dhe YouTube.
More Episodes
FUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Jonida Kellezi (EasyPay)
By Business Magazine
Në intervistën e saj në FUTURE2TECH 2024, Jonida Kellezi (EasyPay) diskuton strategjitë e marketingut të orientuara nga klientët, ndikimin e open banking në sektorin financiar dhe rëndësinë e partneriteteve inovative për institucionet financiare që të mbeten konkurruese.
More Episodes
FUTURE2TECH 2024 - Intervista ne Media Zone me Igli Gjelishti (dev.al)
By Business Magazine
Në intervistën e tij në FUTURE2TECH 2024, Igli Gjelishti (dev.al) diskuton strategjitë e marketingut për produktet e reja, rëndësinë e feedback-ut të klientëve dhe rëndësinë e bashkëpunimit ndërmjet kompanive për të nxitur inovacionin dhe përmirësuar produktet.
More Episodes
Episodi 1 "Think Big" me Arbër Kadia (Patoko)
By Business Magazine
Pas dy sezoneve që frymëzuan dhe sollën në fokus histori të vërteta sipërmarrjeje shqiptare, Think Big rikthehet fuqishëm me sezonin e tretë! Episodi i parë hapet me një histori suksesi që vjen nga zemra e Tiranës – Patoko, SuperApp-i shqiptar që synon të revolucionarizojë mënyrën si lëvizim dhe ndërveprojmë çdo ditë.
More Episodes
Episodi 3 “Think Big” me Genti Selenica (Baboon Delivery)
By Business Magazine
Kur të gjithë mendonin se Shqipëria nuk ishte gati për një aplikacion delivery, Genti Selenica vendosi të provojë të kundërtën. Baboon nuk është më thjesht një aplikacion – është një mënyrë jetese që kombinon teknologjinë, shpejtësinë dhe pasionin për të bërë gjërat ndryshe. Pas çdo porosie që merr, fshihet një sistem inteligjent që punon në heshtje për të sjellë shërbim cilësor dhe të shpejtë. Një ekip i ri, një vizion i qartë dhe shumë guxim – kjo është Baboon. Nëse ke porositur ndonjëherë ushqim në Tiranë, ka shumë mundësi që Baboon ta ketë sjellë në derën tënde. Por pas këtij shërbimi që duket i thjeshtë, fshihet një histori pasioni, inovacioni dhe vizioni afatgjatë. “Kur je i ri, nuk do t’ja dish për asgjë – thjesht e nis,” thotë Genti Selenica, themelues dhe CEO i Baboon, në episodin e tretë të Think Big, transmetuar nga Business Magazine. Dhe kjo është ndoshta fjalia që përmbledh më mirë shpirtin me të cilin nisi rrugëtimi i një prej kompanive më të suksesshme shqiptare në fushën e teknologjisë. Një histori e lindur nga dëshira për të ndërtuar diçka ndryshe, për ta bërë në Shqipëri dhe për ta ngritur me forcat vetjake. “Doja një sfidë të re. S’e dija saktësisht se çfarë, por doja ta bëja këtu,” rrëfen ai, ndërsa tregon se si në fillim idetë e tij nuk u pritën me optimizëm nga restorantet. “Na shikonin me dyshim. S’u pëlqente ideja e një sistemi të ri. Por ne i thamë: ne do të ndryshojmë mënyrën si ju merrni porositë, do të keni më shumë, më lirë dhe më shpejt.” Baboon nuk është më një aplikacion i thjeshtë për porosi. “Është një mënyrë jetese,” thotë Genti. Një ekosistem i ndërtuar me kujdes, që funksionon si një qytet inteligjent në miniaturë. Në sipërfaqe, duket e thjeshtë , zgjedh ushqimin, porosit, pret. Por pas kuintave është një “orkestër moderne” teknologjike, ku algoritmet llogarisin në sekonda rrugën më të shkurtër, restorantin më efikas dhe korrierin më të afërt. Sistemi i ndërlikuar dhe bashkëpunimi i pandërprerë midis komponentëve, restorant, korrier, konsumator, janë themeli i suksesit. “Klientët nuk duan vetëm ushqim. Duan kohë. Duan cilësi. Duan çdo gjë në vendin e vet. Ne menduam për biznesin, jo vetëm për konsumatorin,” shton ai. Por kjo nuk do të ishte e mundur pa një ekip të përkushtuar . Iris Toska, menaxhere logjistike, thekson: “Një nga pikat tona më të forta është ndërveprimi midis ekipeve. Secili e ka të qartë rolin e tij dhe jemi shumë të rinj në skuadër, çka na lejon të përshtatemi shpejt me çdo trend, çdo zhvillim.” Xhois Kuta, menaxhere e përmbajtjes digjitale, rrëfen se e njohu Baboon përmes familjes dhe u tërhoq nga fakti që ishte një brand autentik shqiptar. “Gjithmonë kam dashur të mbështes brande shqiptare. Këtu çdo ditë ka sfida. Por ka edhe një vizion të qartë që na bashkon të gjithëve,” thotë ajo. Nga ana tjetër, Alban Kosova, CTO i kompanisë, ndan se si gjatë tre viteve të fundit kanë bërë përditësime rrënjësore të sistemeve për të përballuar fluksin gjithnjë e në rritje. “Kemi kaluar nga B2C edhe në një model të ri, ‘Baboon at Work’, që u shërben kompanive që duan ushqimin në zyrë. Kjo është një lëvizje e natyrshme për një startup që njeh tregun e vet,” tregon ai. Por rruga nuk ka qenë e shtruar me lule. “Para tërmetit dhe pandemisë ishim shumë mirë. U lançuam në Durrës, Vlorë, Kosovë. Më pas, gjithçka ndryshoi. Na u desh të tërhiqeshim. Pastaj erdhi pandemia, një mur gjigant për t’u kaluar,” kujton Genti. Zgjidhja? Vullnet dhe vendosmëri. “Shkova tek institucionet me ide të qarta. U thashë se kudo tjetër delivery po funksiononte dhe ata më kuptuan.” Sot, Baboon është një histori suksesi që ka lindur në një treg skeptik, ka mbijetuar në krizë dhe ka lulëzuar falë një vizioni të qartë dhe një strategjie rigoroze. “Shumica e startupeve fillojnë me marketing. Ne ndërtuam teknologjinë. Dinim sa para duhej për çdo veprim, kush ishin aktorët, sa i madh ishte tregu, cilat ishin rreziqet,” shpjegon ai. Mesazhi i tij për të rinjtë është i drejtëpërdrejtë: “Në Shqipëri i ke të gjitha mundësitë. Më mirë bëj diçka kot sesa rri kot. Mësoni një gjë që doni dhe bëjeni këtu. Gabimet më të mëdha në startup bëhen me njerëzit , zgjidhni mirë ekipin, kini kujdes me financat, aplikoni strategjitë me përpikmëri.” Ky ishte një udhëtim frymëzues në mendjen dhe zemrën e një sipërmarrësi që guxoi, humbi, fitoi dhe mbi të gjitha, besoi. Një histori që frymëzon, sfidon dhe motivon çdo të ri që dëshiron të ndërtojë diçka me vlerë, pikërisht këtu, në Shqipëri. Ndiq episodin e plotë të “Think Big” me Genti Selenicën dhe zbulo rrugëtimin pas suksesit!
More Episodes